söndag 19 augusti 2018

Skolavslutning & 10 åring

Yeh! Ännu mer tid i scraphörnan! Verkar vara inne i ett flow av att använda riktigt gamla dekos! Älskar ju att slösa och använda upp saker (eller mest mat som annars blir dåligt då)
På den första ville jag ha blommor med tanke på skolavslutningstemat, och hittade riktigt stora blommor i blomlådan som köptes under mitt första år som scrappare (2006) när modet var att använda stooora blommor & alfabet...men tyckte de var fina här med istället för andra bakgrunds detaljer...sen fick det bli rubonsalfabet och hjärtbrads som också är gamla...men de glittriga blommorna från Prima vann jag i någon tävling rätt nyligen :-)



 
På denna fick det bli mkt dies med ballonger, vimplar och paket och mina favoriter från Heidi swapp- transparenta dekos med ord...och sen letade jag efter stora siffror till "10" och öppnade lådan med chipboard alfabet (som inte varit öppnad på ett tag) och hittade ett T och ett O som efter lite modellering blev 10...

 
 
 


Inga kommentarer: