söndag 12 augusti 2018

Rookie & nyklippt

Raketpyssel idag...ibland en nödvändig talang för min del...kom hem från landet i regnet och efter lite laddning av tvättmaskin och uppackning vad göra förutom en stund i pysselhörnan?
Det blev två snabbamed foton på sonen från i vintras och tidigare i somras...båda härliga minnen såhär i mitten av augusti när jag går in i höstmood, vill tända ljus på kvällarna, är trött på att ta hand om rabatter och andra växter ute...vill bara scrappa och dylikt...just nu känns det som jag inte vet när jag kommer få tid igen, därför passar jag på fullt ut :-)

På den första blev det till att leta vinter dekos...och insåg att jag har mycket rubons kvar som delvis börjar torka, så slösade på en med vitt snötema...lite stämplar i vitt + turkos mist bakom...sen har jag samlat på mig många charms så använde 2 st snöstjärnor med snöre i loopybrads...LÄNGE SEN jag köpte de :-)

 
 
 
 
 
 
 
Till den andra hittade jag ett papper från Basic grey med redan tryckta detaljer/dekos som passade fint i färgerna och när jag hade ett singel kort...sen hittade jag många dekos i dessa färgtoner, ljusturkos, grön, gul & beige...älskar ju pasteller för det mesta!
Använde även här en charm + loopybrads och några fina "pojkdekos" jag skaffade rätt nyligen :-)
 
 
 




Inga kommentarer: