söndag 4 januari 2015

Aston 1 år, 13 mån

Glömde skriva i förra inlägget att jag vann senaste tävlingen på VS som jag var med i...så nu kommer snart ett presentkort på posten :-) tjohooo!
 
Gjorde även några LOs under de lediga dagarna...jag gillar verkligen mitt nya krypin...bytte ut belysningen mot en klämspot som vi också hade på vinden, sen har jag placerat min mobildocka där så jag kan lyssna på poddar eller musik medans...(när jag satt i sonens rum hade han ju en sonos där men den fick bo kvar där) det är SÅ mysigt därinne!!!
 
Först 1 års LOn, känns bra att ha kommit runt med första års pärmen :-)
Använde ett gammalt papper som jag sparat på från innan jag ens visste att jag skulle få en son, men här passade de blå blommorna så bra...fint att ha ett sådan papper som grund också med tanke på formen längst ner...hittade sen lite passande dekos från ett ark med chipboard stickers från Prima där en hade samma mönster...gjorde ven slut på min blå Amarican Craft färg som jag haft i många år, den var lite torkad...så jag beställde lite nya färger från Perras i veckan...
 
Firade jul delvis i Alingsås, och var då inne i Pappersbitens butik för första gången, men jag blir så förvirrad när jag går in i en fysisk butik utan att en lista med saker ja behöver...lättare att hitta saker i en webbutik, så det blev ingenting, men hade jag vetat att jag några dagar senaste skulle sakna en blå akrylfärg...åh, blir lite irriterad när jag nu får betala frakt...men hittade lite mer kul på rean, så jag ska inte gnälla!
 
 
 
Denna fick också ett gammalt papper på...egentligen inte mina favoritfärger alls, men ibland är det kul att göra lite annorlunda...köpte några metallkugghjul i höstas för jag blev lite sugen på att göra en riktig cool steampunk LO men denna blev minst sagt ett mesigt försök...men nu har jag testat...nästa kanske blir överdådig med kladd, murriga färger och...fler kugghjul :-D
 
 

 
 

Inga kommentarer: