fredag 12 december 2014

Veckans skiss #44

 
Här är mitt bidrag till veckansskiss #44 som jag gjorde idag i min nya scraphörna :-)
Använde min hemgjorda mall/stencil av smältlim efter inspiration från The frugal crafter på hennes Youtube kanal...så kul, även om de inte blir lika jämna och raka som köpta...men några charmiga kan också vara bra att ha ;-) gjorde även ett träd som jag ska testa snart...och sen köpte jag mer smältlim för det går åt en del...funkar tydligen även i vissa lermallar, bl.a i MS som jag har...billigare än lera :-)
 
 

2 kommentarer:

Christel sa...

Jättefin layout, gillar din bakgrund, läckert med den där limgrejen, har aldrig provat det. Tack för att du tolkar VS!

ÅsaJ sa...

Gillar verkligen din tolkning!!! Härlig idé med limmet! Tack för att du är med och tolkar VS! Kram ÅsaJ