fredag 12 december 2014

nya hörnan

Yes, äntligen! Maken och jag slog våra kloka hjärnor ihop och kom på en lösning för min scraphörna...det började bli trångt för A att ha min sekretär i sitt rum, som dessutom hade blivit sliten och trasig i stängningen...så vi rensade i klädkammaren i vårt sovrum (vår "walk-in-closet" ;-)) och tog bort halva och komprimerade den till en vägg, det behövdes ändå rensas ut kläder :-)
Så köpte jag ett enkelt skrivbord på IKEA, och använde några ekhyllor och en liten träbyrå som vi haft på vinden några år (hade velat sälja/slänga de för flera år sen, men nu är jag glad att de var kvar, blev lite billigare såhär i julklappstider) så hade jag ju några tavelhyllor och andra fiffiga IKEA förvaringar i sekretären som jag monterade bort, och flyttade och det blev ju så mycket bättre plats för allt! Maken undrade om jag inte kunde sortera ut lite, men det är ju svårt...man kan ju få användning för något någon gång :-)
Så idag har jag invigt den med att göra en LO...(kommer i nästa inlägg)
 
 
 

Inga kommentarer: