tisdag 12 november 2013

Turkiet & 8 åring

Har börjat inse att det där med att scrappa i kapp kronologiskt, inte är helt genomförbart med en bebis...det kommer förhoppningsvis en tid om några månader när han sover lite mer rutinmässigt så jag slipper stressa varje gång jag ska scrappa, eftersom man aldrig vet när han tänker vakna...men det är kanske lite nyttigt för mig att göra snabba LOs också...men inte på bekostnad av hälsan...därför blev det inga bidrag denna gång, ifs har ju Swe bloggen ingen tidsgräns för bidrag...men jag hade många foton från dessa 2 tillfällen, och det kräver både tid och så tycker jag det är svårare att få till sådana LOs från deras skisserna...
Nu blev det såhär iallafall från vår Turkiet resa i maj...och S 8 års kalas i september...inte så länge sen...härliga minnen blossar ju upp igen iallafall :-)





 
 

 
 
 

Inga kommentarer: