måndag 18 november 2013

Piratkryssning

I går gjorde jag denna LO från piratkryssningen i Turkiet en het dag i maj lite snabbt, alltid lättare när man vet före hur man vill ha den...pirat för mig är ju lite slitet , beige och brunt...så jag använde en beige cardstock och en stor mönstrad "die cut" bakom fotona, beige och bruna alfabet och beige tags...sen lite gröna rubons, tejp och min stämpelrulle som är svår att rulla rakt ;-) Accentfärgen blev en cerise spetstejp som jag hittade på en (för mig) ny affär i Uppsala som heter TGR (Tiger), där jag även hittade glittrig tejp (guld och rosa), det bästa är att det är superbilligt där, spetstejpen (alltså spets på rulle med förklistrad dubbelhäftande på) kostade 20 kr och glittertejpen 30 kr/rulle, verkar vara hyffsad kvalitet med, me like :-)




Inga kommentarer: