söndag 28 oktober 2012

ännu mera sommar

 
 

Ja det är verkligen härligt att sitta inne i höstmörkret och scrappa med foton från sommaren, har gjort det några år nu :-) Men det känns bättre det än att scrappa julmotiv iallafall...och jag gillar att scrappa någorlunda kronologiskt för att inte hamna efter så mycket, och nu har vi snart betat av hela sommaren ;-)
Dessa LOs blev ännu en liten "utmaning", jag har utgått från samma skiss, samma pappers serie (MME On the bright side), men ändå blir det så olika resultat, kul att testa sig ibland!
Är som sagt inne i en SLÖSA period, och jag har alldeles för många fina papper med tillhörande dekos som behöver förbrukas innan de känns allt för gamla :-O
Har i ärlighetens namn inte kikat in i en scrapwebshop sedan före sommaren, så jag vet inte ens hur mycket nya fina saker det finns att förnya sig med, men jag kan bara gissa :-)
Men snart behöver jag utöka lagret av neutrala cardstocks, och då brukar det slinka ner några vackra papper och matchande tillbehör också...men inte än :-O har inte tänkt gå på mässan i Uppsala som är i början av november, missade den i våras också...men har några dagar på mig att ändra mig, alltid trevligt att slippa frakten om man ändå behöver handla något :-)

Inga kommentarer: