söndag 28 oktober 2012

Veckansskiss v 43


Ja detta är #2 av skisstolkningarna för mig denna vecka...gillade skissen massor, så jag passade på att göra 2 olika för att utmana mig själv :-)
Men detta mönstade papper från Websters pages blev jag helt kär i när jag såg det...och sådana papper vill inte jag skära i för mycket, så det var ett givet bakrundspapper och passade till detta somriga motiv...eller så valde jag det för att minnas den härliga årstiden nu när den mörka delen av året har inletts ;-)


6 kommentarer:

allram/ Jenni sa...

Så fint foto och så bra det passar till pappret. Tack för ditt fina bidrag till VS.

Tanja sa...

Snyggt bidrag! Tack för ditt bidrag till Veckans skiss.

Marja Seidemo sa...

Värsta snygga du har i din trädgård! Ser ju ut som fotot hör ihop med pappret ;-) Tack för ditt bidrag till oss.

Jeanette Nyström (Jeany) sa...

Jätteläckert! Du har använt bakgrundspappret på ett suveränt sätt. Det ser verkligen ut som fotot och pappret hör ihop. Tack för ditt bidrag till VS!

Charlotte sa...

Websters pages laver nogle lækre papir, og du klarede at bruge det helt perfekt. Lækkert sommerbillede og flot tolkning af skitsen.
Tak for dit bidrag til VS.

http://papperochpyssel.wordpress.com/ sa...

Härligt jobbat! Superfint. Tack för ditt bidrag! /J