onsdag 18 januari 2012

Mina masker

Ja jag vet inte riktigt hur jag ska förklara...i lördags skrev jag att masker stod överst på inköpslistan, igår kom de med posten, hhmmm...ja resultatet av snabba beslut och snabba leveranser av Nettans blir ju lätt så :-)
Sen var jag ju absolut inte sen att testa dessa underbara verktyg! Wow, att jag inte gjort detta tidigare, SÅ KUL! Det blev 3 st, 1 8x8 med tegelstenvägg, 1 med små harlekinrutor och 1 med minihönsnät båda 6x6...ja det får räcka sålänge ;-)
Så här är 2 st LOs med både vinter och sommar foton där jag använt de, inkl. min nya älsklings punch (MS large fjäril)...gigantisk punch (fick inte plast bredvid de andra på hyllan), men det blev lagom stora fjärilar! (hade "bara" en mindre fjärilspunch tidigare med hela fjärilar, också MS, fast som också är en clearstamp, love!)

Den första är från Idre, förra året :-O när jag tog kraft och skulle sätta in de senaste 10 alstren i pärmar, insåg jag först att jag akut behöver nya albumsidor, OCH att jag inte scrappat fotona från förra årets skidresa, katastof! Men jag tror att det kom en härlig vår och sommar som INTE lockade att använda några snöfoton...men nu är det ju snart dags igen för fjällen, så det kändes bra att få klart denna!
Tegelstensmasken med gesso, dold journaling och snöflingor med snöpenna (som inte blir så bra när man fluffar den med värmepickan, så det blev stickles på också)



Nr 2 blev mist på hönsnätmasken, en hel del från serien Quite contrary, MME, de underbara fjärilarna och lite doodling...sen kom några av mina gamla legodies till användning...de passar ju bara när man scrappar om lego...men kul att jag sparat de :-)




Inga kommentarer: