torsdag 26 januari 2012

En lekfull

Här bjuder jag på en färgglad och lekfull LO...liftad från någon som jag ej minns nu, har sparat den i väntan på rätt läge då jag hade just det prickiga bakrundspappret (MME Breaking free) i lagret, och tyckte om detaljerna som är lite ovanliga för "min" stil, så det blev en utmaning att göra en lite lekfull och "ojämn" layout...och då gillar jag att lifta andra så man kan testa på en "mall"...brukar ofta spara andras LO eller rita av grundformerna som en "skiss"...och har inte tänkt på att jag liftar "CASE" :-) men jag erkänner, det är så jag oftast gör ;-)
Fast oftast så gör jag om de med helt andra färger och så, men vissa bilder sparar jag som de är, och så var det med just denna...
Övriga papper är från samma serie och spill, sen blev det lite doodling och en chipboard pil som jag haft i lagret sedan jag började för ca 5 år sedan...men förr eller senare kommer de till användning!
Observera stygnen! Jag doodlade de, eftersom min sysmaskin fortfarande är paj...och det funkar ju bra!
Lite kul också när jag precis kikade på tidigare alster i januari, då jag använde andra papper från Breaking free serien, samt dekos och rubons...men nu är det SLUT, tror inte ens jag har en liten spill bit kvar av nåt från serien...skönt...det är jobbigt att hålla reda på alla delar!
Sorterade nyss lite serier och la ihop pappren med dekos i större zippåsar...men man glömmer ju vad man har tillslut, och jag har inte haft någon bra ordning tidigare, men nu ska jag memorera att denna serien är UPPSCRAPPAD och ska EJ kompletteras på div reor, muhhaa haaa :-) bara avnjutas i albumen och i bloggen ;-)



Inga kommentarer: