måndag 9 januari 2012

Måndagsskiss

Passade på att scrappa lite idag, när jag är sjuk och inte kan ta härliga promenader...hittade en fin skiss inne på Swe som jag kände för!
Kanske jag redan saknar min lilla minitonåring som började på dagis idag efter jullovet...men detta kort visar henne från den bästa sidan...den andra vill jag nog inte föreviga med ett foto, eller så är det det man bör ;-) min blomma är hon oavsett!
Papper från Sassafras och rubons från MME bl.a...

Sen tog våra tändstickor slut inne vid brasan igår, så då fick jag äntligen en anledning att göra en tändsticksask till mig själv! Det blev en snabb och enkel, men lite kul för jag mistade lite lätt med grönt när den var klar, och då ser den stora vita blomman ut som en av mina julrosor som blommar i köket :-)


Inga kommentarer: