måndag 21 november 2011

skissalster

Denna vecka blev det att jag gjorde två stycken bidrag till olika skissutmaningar, det är alltid så kul att spana på nätet efter roliga utmaningar!
Den första är till SWE som har nya utmaningar varje måndag, och denna var till förra veckan, men det hanns inte med att skicka in den tidigare...men jag hoppas några får kika på den iallafall :-)
Det blev härliga ljusturkosa papper från MME Lost & found bl.a, några dekos från samma serie och mycket shabby, stämplar och accenter! Är inne i kladd period nu, där jag vill förändra vanliga dekos av t ex. chipboard (som hjärtana här) med färg, glitter och mist...så då tar det lite längre tid att scrappa en LO med all torktid, men det är det ju värt ;-)
Den andra är till Veckans skiss som jag ju älskar att följa!
Den skissen var väldigt annorlunda och därför en riktig utmaning, men jag bestämde mig tidigt för att låta den ta tid, och det blev en hel del kladd här med, men rubons på stora brads och jätte gamla tråkiga diecuts och tags som genomgick en make over med färg, rubons och glossy accent!
Allr papper är från min restlåda så det är en salig blandning, men medaljongpappret och den stora vita medaljongen är från Heidi Swapp.

Inga kommentarer: