tisdag 1 november 2011

farsdagskort

Här är två farsdagskort som jag gjort i smyg...(det ena vill jag ju iallafall gömma till nästa helg, och det vore ju synd om han såg det till min pappa också...) men jag hittade en så kul idé när jag googlade på scrappade kort, fast sen gjorde jag om de till min egen design med passande rutiga papper på de vikta skjortorna, och med en lite mer avancerad skiss än orginalen, precis i min smak med mycket lager och accenter...fick blanda embossing, punch och pearlmaker på samma kort, I´m in heaven!

Men här är adressen till "20 kronors skjortvikning" som jag använde: http://home5.swipnet.se/~w-54825/index.htm

Sen blev det ett kalaskort också till en kille i S klass...där jag fick inviga min nya braiga hudfärgs promarkerpenna "Ivory", samt glimmer mist "Pearl", lovely! På mässan i helgen som kommer har jag redan beställt 2 st Crackle paint burkar, sen tänkte jag nog stoppa inköpen där, men vi får se vad som kan sukta mina ögon...egentligen är det KÖPSTOPP som gäller på den här fronten!



Inga kommentarer: