måndag 11 oktober 2010

"Veckans skiss" m.m

Jag tillhör ju den skara människor som älskar hösten, och allt som hör den till!

Inte minst all tid man kan hitta för att scrappa :-)

Sen är det ju ruskigt kul att skapa efter skisser på veckansskiss, speciellt när man blir utvald...igen ;-)


På den första använde jag fina papper från MME (Breaking free) + rubons i samma serie, några som jag inte trodde jag skulle få användning för så snart...men är man på härliga stränder och kameran är med, ja då blir det så här fint :-)

Den andra LOn är en supergammal skiss (har rensat och gjort ordning bland alla snabbritade skisser jag har i pärmen) och den var tänkt att ta ca 30 min att göra, men så började jag med lite "krångligare metoder" som att MÅLA chipboard, och hitta lite gamla dekos och fina brads (som jag hade glömt bort) så denna tog en hel kväll att färdigställa (inkl. avbrott för läggning av barn + lite tv tittande eller var det nu var) men mysigt att få göra en LO med alla Åkerlund kusiner (borde nästan ramas in, hhmmm)





Inga kommentarer: