onsdag 22 september 2010

september alster

Här kommer en dos nya LOs som hunnits med...men jag har tappat det där riktiga suget och hittar inte så fina skisser att göra eller LOs att lifta...tråkigt att flera bra webbutiker lagt ner...men igår shoppade jag lite lim m.m hos den lokala Panduroåterförsäljaren, och idag lite smått på Uppsalas scrapbutik...som också var lite klent påfylld :-( har scrapbookingtrenden lagt sig? Inte i min vrå iaf!

Den första här är gjord med flera delar ur MME Bella bella...men tyvärr är ju pappersarken väldigt tunna, och inte helt optimala som bakrund...men gud vad jag klagar idag ;-)
Men bara en sista neggo...denna serie är inte så lämpad med färgglada foton, så jag önskar nästan att jag kunde göra om M 2års LO med ett svartvitt foto på henne...vi får se vad som händer...eller så får man helt enkelt acceptera att resultaten blir lite olika fina ;-) jag är ju inte en så van "vintage scrappare"...
Nr 2 älskar jag dock...liksom motivet...hade planer på att göra en jordgubbs lo redan förra sommaren, så det var ju tur att favoritfödan höll i sig...
Nr 3...inga kommentarer :-) går sällan att misslyckas med riktigt kitscrap!
Nr 4...åter lite gnäll ;-) fattar verkligen inte vad jag tänkte på när jag köpte dessa (fula) papper från Bobunny (det var stickers + dekos på ett ark på rea, och då passade jag på att köpa matchande papper såklart...) men resultatet fårvånade mig lite, för med passande färger på foton blev det rätt ok :-) la även till några 3D stickers som mamma köpte till mig i USA...inte riktigt vad jag brukar använda men det var lite kul när det handlar om barnen (vilka LOs handlar INTE om barnen? :-))


Inga kommentarer: