torsdag 8 juli 2010

resultatet av några regniga semesterdagar

Idag är det min födelsedag, tjoho! :-) Dagen började underbart med frukost på sängen som de flesta andra 31 födelsedagarna :-) nu passar jag på att uppdatera lite i väntan på att åka och få en TBE spruta till S...sen väntar förhoppningsvis en trevlig och skön dag med familjen och solen :-)

Det har ju blivit några lata, ibland regniga och lite småtrista (mysiga) dagar under dessa första fyra semesterveckor, då vi bara slappat inne och jag har hunnit scrappa lite...
Här är först en efterlängtad LO där jag gjorde de fina snurrorna som inspirerade mig i mars numret av Scrapbooking m.m...sen en från påsken som blev lite blek i färgerna, sen en av de första sommarbilderna från Sund med M i fin pose...men jag gillar verkligen inte färgkombinationen rött och turkos, och frågar mig varför jag köper papper som ser ut så...men jag blir oftast nöjd med reslutatet iallafall pga andra dekos och färger...till sist en fin med mina tre favoriter och några vackra papper också ;-) så fick jag användning av de lite större stickersbokstäverna (Basic grey) som typ aldrig får vara med, men jag ska bättra mig för det finns alldelses för många såna ark i lådan...

Inga kommentarer: