måndag 18 oktober 2010

Det blev en dubbel!

Tjoho! Jag har lyckats göra en dubbellayout...det var ju ett tag sen!
Sen har det blivit några enkla också förstås...gissa vilken som är min favorit scrapparfärg?

Har hittat en ny skissblogg, got sketch ...eftersom mina tidigare favoriter sällan uppdateras har jag inte hittat några nya fina och denna är amerikansk, så det finns många med fler än ett foto
vilket passar när man har många semesterbilder från samma tillfälle!

Fick använda mina gamla "just the edge" och några dekos med semestertema som legat i lådan ett tag!
Nr 2 är ju förstås rosa...igen...med underbara serien "Laundry line" från MME, och så blir man alltid lika lycklig när man hittar gamla stickersalfabet i lådan, med endast några få kvar på, när man behöver ett snyggt &-tecken i rätt färg!
Nr 3 var en sån LO som planerades redan vid fototillfället, när Smillis spexade i sin nya prinsessklänning...och jag blev glad att jag fick pilla med en små rosorna för en gång skull :-)

Inga kommentarer: