fredag 18 oktober 2019

Bokmärken & minialbum


Mina föräldrar ”klagade” över att deras gamla bokmärken som jag gjort för 5-6 år sen gått sönder, så satte mig nästan direkt en kväll framför tvn och gjorde nya + ett till mig själv (typiskt att en själv har haft en liten sliten lapp från barnen som bokmärke och scrappat till andra) men nu har jag också ett (det vita).

Sen har jag nu färdigställt A minialbum från förskolan! Började med första och andra sidan för några månader sen (köpte själva albumet i plexiglas med ring för mååånga år sen, men har inte hittat någon användning förrän nu när A album blev aktuellt att göra)
...sen har jag väntat på att få tid att samla och ordna med foton till framkallning, så i går gjorde jag resten av sidorna också framför tvn, perfekt ställe även om det är lite mörkare och man får springa upp till scraphörnan och hämta saker man har glömt :-) men brukar samla dekos, verktyg och annat man behöver i Glossybox lådor när jag är mitt i ett projekt för att veta vart allt är i den färgen etc. sen är det lätt att flytta runt om man nu vill sitta i soffan istället :-)














Inga kommentarer: