måndag 23 september 2019

Mera kalaskort

Insåg att alla kort jag gjort senaste tiden är i rosa/lila toner så inte helt passande till pojkar i sonens ålder till kommande kalas...därför blev det ett gäng i blå/gröna färger och gult med lego-absolut INTE för att jag anser att lego är för killar (båda döttrarna har lekt massor med det) utan för att det passade med ett lekfullt barn tema! (Märks det att man studerar till förskollärare när man skriver sina inlägg utförligt med förklaringar ur ett genusperspektiv? 😁)

Testade även mina ”vågstansar för landskap i olika nyanser” efter ett par år och fattar inte varför jag inte gjort det förr! Det blev ju SÅ fint!! Sen gillar jag det tuffa/ruffa med tegelvägg/graffiti så la till små taggar på väggen (obs! Ingen f.d klottrare 😊!) ska leta mer inspo till liknade kort/LOs framöver och kanske även material i den stilen!







Inga kommentarer: