lördag 29 december 2018

scrapmarathon

Idag gjorde jag 3 st LO efter varandra på morgonen...vaknade tiiidigt och smög in i scraphörnan utan att störa någon...och så gjorde jag alla 3 i ett svep, utan skisser...

använde en del gamla papper och set jag haft länge...dags att använda och "slösa" som jag gillar ibland...den första papper och dekos från BoBunny m.m


denna med jättegamla papper från Pink Paislee som jag sparat ihop med dekosdelar i samma serie, men nu använde jag nästan allt utom några småbitar papper som hamnade i slattlådan :-)
använde lite nyare dekos däremot, i trä, guld och fina stickers...



 rotade i min vinter/säsongs låda som jag gjorde i ordning för något år sen...så allt jul-Halloween-vinterpapper och tillhörande dekos och stämplar etc finns på ett ställe...
och just vintertema använder jag sällan så här slösade jag okcås på ett det från BoBunny i blåa toner...sen passade det fint med några dies med istappar och snöflingor...




Inga kommentarer: