söndag 23 december 2018

London minialbum

Och här är albumet klart med foton och dekos...
Så roligt att göra minialbum, hoppas det blir mer tid till scrap under julledigheten!!!

Öste på med metalldekos och lite vintagestil...sen ville jag ha någon form av flagga på framsidan, och hittade dessa vimplar som foto på nätet som jag skrev ut med ett filter på...blev precis som jag tänkt...ibland önskar jag att jag hade eller kunde köpa alla sorters dekos jag önskar, men sen är det oftast enklare att skriva ut eller tillverka själv...gäller bara att ta sig tiden!
Gjorde samma sak med loggan till HP utställningen vi var på eftersom vi inte hade kvar några biljetter eller andra papper...nu efter, har jag börjat spara detaljer från tillfällen/resor i olika zippåsar så de inte försvinner tills det är dags att scrappa…eftersom det kan ta något år eller så :-)














Inga kommentarer: