söndag 3 april 2016

2 år, Åbergs museum

Hade en egen liten scrapmara i helgen, passade på att vara inne efter några timmar i trädgården eftersom kreativiteten smög sig på efter att ha köpt nya albumfickor +  kort på Slöjddetaljer i veckan...hade letat massa på nätet efter refiller till postbound album inkl. Ali och ebay men ingen hade till ok priser, så kikade jag in på slöjddetaljer och såg att de hade rea på en variant från WeR så jag gick förbi deras butik och hittade även 2 kit för PL på rea men jag använder såna kort som journaling eller bakrunder...som på den gula LOn nedan...där använde jag även en del av kitet som var en ficka i brunt papper, mycket fina saker!

En röd tråd denna scraphelg blev att jag åter igen använde massa "gamla" saker *tummen upp* som chipboard stjärnan som jag målade om, det bruna rubons alfabetet, det prickiga bakrundspappret (minns ej vad dessa papper kallas) men hade en gäng i olika färg och mönster förut som jag nu lyckats förbruka :-) kanske är det mitt dåliga samvete när jag köpt nya saker ;-)...det blev några få saker från Kristinas i går när jag beställde en scoreboard från MS som jag känner att jag saknar när jag gör kort t ex...







Inga kommentarer: