tisdag 8 mars 2016

Veckans skiss #99

Det blev ytterligare en LO idag tisdag när vabbandet fortsätter...och ny skiss från VS finns det så varför inte passa på?

 
Foto från när vi var på Åbergs museum i somras och A äter glass...kom på att jag sett en fin glass rubon i samlingen som skulle passa fint, men måste säga att dessa från Amy Tangerine är riktigt dåliga i kvalitén...det ser mest ut som jag doodlat :-O och de är inte så gamla heller, men kanske ska vara så "suddiga" i färgen...använde i alla fall både glass, pilar och titeln därifrån så de inte hinner bli ännu sämre till nästa gång jag vill använde de :-)
Sen fick en av mina hemgjorda dekos av olika stickers vara med eftersom den passade i nyans...och det gröna bakrundspappret är riktigt gammalt och har bläddrats förbi många gånger, men så plötsligt är det så kul som scrappare att det äntligen får en plats :-)



3 kommentarer:

Carina sa...

Jättehärlig tolkning i sköna sommarfärger! Jag har lite svårt att få till det med rubbons men jag tycker att du lyckades bra. Tack för att du är med och tolkar VS! Kram Carina

Christel sa...

Jättefin layout med en somrig känsla. Dom där gamla pappren kan plötsligt komma till användning fast man inte tror det, det är roligt. Fina detaljer och så gulligt foto. Tack för att du tolkar VS!

ÅsaJ sa...

HÄrligt somrig tolkning med fina detaljer. Det röda ger en extra dimension till sidan. Kul att du har fått användning av ett gammalt papper. Tack för att du är med och tolkar VS! kram Åsa