onsdag 9 juli 2014

stor Aston

Har haft en fin LO bland mina inspirationsfoton rätt länge med ett stooort foto utskuret, men det har aldrig passat med de motiv jag haft på "kö", men så hade jag detta fina på A med sin finns "A jacka"...och jag har så finns blå och turkosa detaljer så det är sååå kul att scrappa i de färgerna nu efter ett antal LOs i rosa toner...kanske har nämnts tidigare men varje gång blir jag så lycklig som bara en sann scrappare kan bli :-)
Köpte dessutom de underbart finns stickerstexterna från Jilli bean och även de liknande från Heidi swapp i det superfina typsnittet som är enda anledningen till att jag önskar mig en Silouette maskin ibland...men sålänge det går att köpa såhär fina alfabet eller som här redan utskurna ord räcker det för mig :-)
 
 
 
 
 

Inga kommentarer: