onsdag 9 juli 2014

6 års kalas

Hann scrappa 2 st i går mitt i hettan ute...luften stod nästan still i rummet trots öppet fönster, men jag bet ihop och fortsatte...har fått allt jag besrällt från Scrap-Perra, Pysseltagen och Pyssloteket så nu är jag mycket nöjd för ett bra tag framöver...men beställde ju Stufftainers till mina stämplar, så nu har jag storterat de lite bättre och alla fick plats...utom typ 5 st som jag samtidigt sorterade ut och tänker sälja framåt hösten...
 
Här blev det en färgglad "ren LO" som jag kallar det, inte så shabby utan klara färger och raka linjer...hittade några LOs på nätet med sugrör så här passade det rosarandiga så bra! Det är så kul och fint att använda flaggor och labels, tycker bara att det inte passar på vilken LO som helst, men till kalasfoton är de ju som gjutna :-) äntligen fick det embossade rosa pappret med blommor komma till användning, har säkert haft det i 5 år eller nåt sånt...
 
 
 
 
 

Inga kommentarer: