onsdag 1 januari 2014

Aston 3 månader, fotboll och glass i Söderköping

Har hunnit scrappa en hel del senaste veckorna när N varit hemma och kunnat ta hand om barn etc...skönt att hinna göra klart det man påbörjat...men känner ändå en stor stress vid varje LO, så jag gör de i samma tempo som om jag hade lille A i famnen :-) ingen avslappnande hobby direkt...då får jag köra yoga istället ;-)

Det började med denna på A 3 månader i dessa underbara gröna nyanser som jag blev helt kär i...älskar att scrappa ton i ton ibland...det blir så harmoniskt...och grönt har alltid legat mig riktigt varmt om hjärtat!

 
 
 
 

Sen kände jag att jag ville scrappa ikapp från sommaren, så då blev det dessa 2 från förra årets underbara varma sommar...lite fotboll och glass i stora lass :-)








Inga kommentarer: