måndag 21 oktober 2013

Veckans skiss v 42

Yes, så blev det då äntligen av!! Hann scrappa 3 st (!!!) i går söndag med vissa pauser för att byta av maken med lillebror, det går INTE att ha honom i selen när man ska scrappa har jag märkt...men det behövdes ändå lite torktid på vissa LOs :-)

Så här är den första som blev ett bidrag till veckans skiss v 42...
Fotot inbjöd till att använda massa pastelltoner, så hittade jag lite dekos i lådorna som jag blev sådär kär i, och redan i somras hade jag tänkt att jag ville scrappa en LO med denna sida ur en gammal "Min skattkammare" som barnen ville att jag sjöng på kvällarna då...åh vad roligt det är att ha både ork OCH tid för min hobby igen ;-)




2 kommentarer:

Camilla sa...

Gillar att du har en sida med sången med!Sådana här minnen är roliga att spara.Tack för att du är med och tolkar veckans skiss!

Malin/malwa sa...

Härlig tolkning av skissen! Och vilket roligt sätt att minnas kvällssången. :)