tisdag 13 november 2012

2 snabba

Ja nu är det slut på det beige :-)
Hade en väldigt stark scraplust i går måndag när jag var hemma med sjukt barn, och sen hade jag lite nyinköpta saker som jag ville testa...så det blev 2 st färgglada som blev snabbt gjorda!
Skumalfabet, nya masker (den ena använde jag på Veckansskiss bidraget), Sew stamper sicksack och en pipett var det jag testade här...sen kan man ju ha delade meningar om det gula på den nedre ser ut som hundkiss med tanke på fotomotivet...men det var inte min tanke :-)

Nej nu är fotohögen slut med "måste foton" (bara några extra som är bra till lite mer opersonliga LOs, t ex till olika tävlingar/bidrag) och jag har en stor Tilda tomte som jag ska hinna sy klart före 1:a advent :-O så jag stänger scrapskåpet tillfälligt...men I´ll be back...soon ;-)





Inga kommentarer: