måndag 13 juni 2011

Semesterhobby

Ja nu har jag faktiskt semester, på riktigt! Förra veckans Berlin resa med jobbet var fantastisk! Förutom trevligt sällskap, god mat och roliga teaterbesök, så hade vi egna hotellrum = sova tills man vaknar av sig själv + eget badrum...lovely! Men nu är det ledighet med barnen som står på schemat i ca 7 veckor till! I går passade jag på att scrappa lite igen...får se hur mycket det hinns med nu i sommar...men det är lika mysigt att sitta ner och höra sommarkvällarnas ljuvliga läten utanför, som när det är en ruggig höstdag utanför fönstret...och sen har jag lite nya roliga inköp att använda också efersom Stellas.nu tyvärr ska stänga och reade ut sitt sortiment...




Men denna LO blev till Veckansskiss som alltid har så inspirerande skisser!



Papper och dekos från MME Laundry line m.m sen fick jag använda ett av mina (få) mässinköp: svart pearlmaker...( i övrigt blev det "bara" 3 mönstrade papper, några miniblombuketter, 1 distress, 1 stickles och en Martha Stewart punch)



Underbart foto som jag tog en kväll i april när barnen bestämt sig för att sova i Smillas gamla säng (loftsängen) men sen lyftes lillasyster ner till sin koj av säkerhetsskäl...men snart kanske hon kan ta över den :-)










Inga kommentarer: