torsdag 30 juni 2011

en grön & skön

Här kommer en ny LO som blev väldigt grön...den gröna cardstocken tror jag är ett slags felköp, det är alltid så svårt att se de rätta nyanserna på just dessa i webbutikerna...men jag har/hade två likadana (!) men här passade den äntligen!
Jag tillbringade någon timme i solsängen nu på eftermiddagen, men sen blev det för hett, så jag stannade inomhus och fick lite scraplust när jag sorterade in lite nya reainköp...bl.a rosa pearlmaker och det prickiga gröna pappret som är från AC "Dear Lizzy", även det med vimplar är där ifrån men det hade jag sedan innan. Men pärlswirlsen är delad från en större, inte pearlmaker, puh, sådan precision har jag nog inte :-)

Så på denna blev det en lite mixad stil, både färglatt och så lite vintage...och det blev jag supernöjd med, även om jag först tänkte göra en snabb på någon timme, fastnade jag i nästan två...har så svårt att inte småpiffa lite här och där på layouterna nuförtiden, men det är det som är så roligt, det känns inte som någon egentlig mening att göra stilrena/enkla LOs när man har så mycket kul i lådorna :-) t ex de stora fjärilar från Martha Stewart som är en kombinerad punch/stämpel med 3 olika modeller, I love it!


Inga kommentarer: