söndag 15 maj 2011

Uppdaterad hörna

Har hunnit fixa en del i min hörna senaste tiden...det blev en till tavellist uppsatt, så floss och stickles m.m får mer utrymme och syns när man jobbar...samt en skena till mina punchar...



Jag har kikat på några youtubeklipp med scraptema, både som inspiration och instruktion (Swe scrapbook)...och då kan man hitta massa spännande, och oroväckande scraprum...tyckte t.ex att min samling med punchar (5 st) var fullt tillräcklig, men kolla denna scrapfantast i USA...funderar på om jag någonsin kommer prioritera att ha ett så här stor utrymme för en hobby, men kanske när barnen inte bor hemma?




Jag fick iallafall ett bra tips för stämpelförvaring, i tomma cd fodral (som vi har massor av hemma)...sen hittade jag ett smart sätt för bandförvaring i någon scrapblogg, och det passade mig prefekt för jag var inte alls nöjd med min tidigare med färgsortering i zippåsar i en låda...


...och i ärlighetens namn, jag håller på att växa ur min sekretär :-O Känner mig lite trångbodd när jag sitter där, men det är ruskigt praktiskt att kunna nå allt, och framförallt kunna stänga skåpet när man är klar, så inga kladdiga barnhänder eller dammråttor hittar in :-)

men jag får nog ta och scrappa på innan nästa inköp görs ;-)





Inga kommentarer: