söndag 22 maj 2011

Mera bokmärken

Det är alltid roligt att scrappa när man vet att det går snabbt...oftast vet man ju aldrig när sluttiden infinner sig förrän den väl gör det ;-) Men jag "tröttnade" på solsängen och min bok efter en lång lugn stund, trots att ena dottern lekte hos kompis, och den andra såg på en film (även hon trött och dåsig av solen) så jag kastade mig in i hörnan och började tillverka några nya bokmärken...med risk för att vara tjatig, men det är SÅ perfekt att få förbruka alla sina gamla papperssnuttar och få KASTA det lilla som sedan blir över :-) Och för första gången i mitt scrapliv, så har jag nu scrappat saker som inte har någon mottagare än...många gör ju kort på löpande band för att sedan bara ta fram ett när kalaset närmar sig...men jag har inte kommit dit än..även om detta är ett stort steg på vägen ;-)


Inga kommentarer: