söndag 6 september 2020

Mera sommar LOs

Söndag och mer scrap! Familjen borta några timmar till och energin är nästan helt tillbaka!
Passade på att göra två layouter till av fotohögen från vår och sommar...
Köpte pappret från Prima i somras, som jag skar av remsor av på den första LOn  då jag älskade de blanka detaljerna i blått, syns inte riktigt på fotona dock, men eftersom jag ofta har många små foton nuförtiden så syns inte pappret bakom, så därför använder jag bara några dekos/pappersbitar bakom som detaljer, men gillar det lika mycket som riktigt luftiga LOs med bara ett foto...

På den andra LOn använde jag titeln "Today" från ett set med ord som jag glömt bort...passade nämligen på att rensa bland mina stickersalfabet som stod i "material ordning", Thickers för sig, rubons för sig osv...men nu blev det färgordning...och då hittade jag dessa ord som jag säkert trodde var enstaka bokstäver nångång för länge sen...men nu ligger de med resten av stickers dekos & diecuts i en låda i hurtsen...









Inga kommentarer: