torsdag 3 januari 2019

Årets första kort

Årets första alster blev ett fotbollskort till helgens kalas...började först göra ett runt kort för hittade en fin förlaga på nätet...men inte lätt att skära flera cirklar snyggt, min största cirkel dies är 9 cm, så ville göra större...men slutade med att jag gjorde ett fyrkantigt istället, sen ska maken leta efter större dies i USA nästa vecka :-)

Insåg att jag inte har några dekos eller papper med fotbollar (men beställde några varianter på Fyndiq igår till kommande alster) så det blev till att skriva ut på vår vanliga skrivare...inte helt nöjd med det, men det får duga då kompisen är fotbollstokig :-)

Länge sen jag använde stämpelfigurer, tyvärr så har de jag har börjat "torka" och bli tråkiga...men tycker om Magnolias Edwin bl a...så skrev ut en bild från nätet *skäms*




Inga kommentarer: