torsdag 8 februari 2018

kortfabrik

En hälsning från kortfabriken...Kom på en smart sak härom veckan, när det var dags att göra några kort till födelsedagar...scrappa medan jag tittar på favoritserier :-)

Stansade, valde papper och dekos m.m i förväg och monterade framför TVn...det var ju superkul samtidigt som suget efter något att äta på minskade...eller var svårt att kombinera i alla fall :-)

Så jag gjorde samma sak några dagar senare...hade fått 2 st kvadratiska kort med blommönster från KappAhl (tror det var när man handlar i webshop) som jag tyckte var fina som bas...sen hade jag gjort ett test med en rombstencil, lim och minikulor/pärlor för länge sen som inte blev toppen, men om man täckte en del med annat blev det rätt ok...så Cuttlebugen gick varm en stund, sen var det bara att bära ner allt i en låda med blommor, lim, gaaaamla köpta dies/pappers dekos som jag inte hittat något bra användningsområde för på läääänge då de inte passat i stil eller färg eller storlek...men här...PRIMA!!! Så roligt...ska fortsätta med denna kombination ofta!






Inga kommentarer: