onsdag 6 december 2017

Årets julkort

Fick en reservplats på Scrapdrakens träff i lördags tillsammans med C, så jag som inte tänkt göra några julkort i år fick lite brått att packa ihop allt jag behövde och då blev det typ bara julkort gjorda mellan allt pratande :-) SÅ UNDERBART TREVLIGT!!!
Här är årets gäng exkl. alla härlig inspo jag har i huvudet till massa annat scrap :-)

Kan även tillägga att jag i förrgår beställde lite metalldekos inkl nyckelhålbrads från PY hobby som jag kände att jag saknade i julkortsfabriken, och sen en embossingfolder med krans/cirkel och lite ny förvaring till julpapper och dekos från Scrapgalen eftersom den jag hade gick sönder under skapandet i lördags...och allt kom idag! LOVE! så kunde slutföra dessa kort under eftermiddagen *tumme upp*





Inga kommentarer: