lördag 14 oktober 2017

Sysslingar

 
 

Gjorde 2 layouter i går, den andra är ett bidrag så fick ett eget inlägg!
Hittade detta papper med blad när jag letade lite random, hade bestämt att ha mönstrat papper bakom som jag skulle måla på, men blev en stencil istället...
Känns alltid lätt att använda ett foto istället för fler, så här hade jag ingen skiss utan gjorde allt rätt snabbt med det jag hittade först...sen kände jag för att slösa på saker jag haft jättelänge och som jag har alldeles för mycket av... t ex brads och dessa stickers i lite mönster/färger jag sällan använder så de har blivit liggandes...men här öste jag på :-)
Sen hittade jag den beige stora blomman som har en vinröd kompis som jag köpte på nån rea för länge sen, men här blev den rätt fin...beige och blått känns inte helt ok, så hade verkligen inte velat blanda de färgerna, men i kombo med bakrundspappret funkade det...
 
 

Inga kommentarer: