fredag 30 december 2016

Veckans skiss julutmaning 2016

Här är min tolkning av skissen till årets julutmaning på VS
följde den nästan rakt av för den var så fin och enkel...sen la jag till de saker som "reglerna" sa:
* Enamel dots/shapes
* Söm för hand/symaskin
* Använd minst 2 olika alfabet i titeln

Fick använda några nya dies, löven som jag färgat in med distresser,  stora "All you need is love" i mönstrat papper och TH månadsdies som jag nu "måste" använda på typ alla LOs så jag inte glömmer att jag har de :-D
sen testade jag nya transparenta dekos från rean på Slöjddetaljer med koppar/guld som blev fina till höstfärgerna...och orangea hjärtgemet...ha ha det snodde jag åt mig när vi städade äldsta dotterns skrivbord under lovet...hon ville slänga de :-O och tagen är från en julklappströja...love it!



 


2 kommentarer:

Anna Uhras sa...

En riktig MYYYS layout med härligt höstiga färger. Gillar din rena stil. Så roligt att du hänger på och inspireras av min skiss och inspireras av 3 hos oss på VS!! :) Kram Anna :)

Gunilla R sa...

Åh, vilken fin Layout..det lyser verkligen om dina löv!