söndag 2 oktober 2016

Nya kort

OMG inte ett enda inlägg i september! Ja jag inser att den tid jag nu lägger på träning varje vecka var tid då jag tidigare kunde scrappa...men nya tider gäller! Idag söndag tog jag mig några timmar att komma igång för hösten med min "gamla" hobby, i morgon får träningen stå för fritidstimmarna...

Tänkte först tolka VS men ville testa min nya kompis Cuttlebug igen då jag köpt fler dies :-I
Så hittade jag en fin "skiss" på förpackningen till Spellbinders labels som jag gjorde 2 kort av, delvis med tapetprover från en gratispärm från färgaffären jag fick för flera månader sen...
sen satt jag samtidigt och plöjde flera avsnitt av Youtube klipp om CB och fick inspiration till det tredje kortet :-)
Nöjd med eftermiddagen och mina fina alster!



 
 
 
 

Inga kommentarer: