måndag 22 augusti 2016

Jag har blivit med Cuttlebug!!!

Kände helt plötsligt efter 10 år (i dec) att jag faktiskt saknar en diesmaskin, så jag investerade i en Cuttlebug, några dies och embossingfoldrar :-O
...använder en hel del punchar och stickers i olika varianter men de former jag vill ha är ibland i fel storlek eller är JÄTTEDYRA så då kändes det mer befogat att satsa på dies där många former kommer i flera storlekar på en gång som hexagonerna här tex. eller om man vill ha fler av samma...sen har jag tänkt köpa några beg. också framöver :-)
Kände mig löjligt glad när jag använde den första gången...att jag inte har skaffat en tidigare förvånar mig nu...får se om det blir alfabet framöver också...har lite för många alfabetstickers bara :-I

Gjorde dessa 2 kort i helgen...

 
 

Inga kommentarer: