tisdag 14 oktober 2014

Kajakpaddling

Tog dessa kort när Niklas & Smilla testade kajaken i somras, med en tanke att scrappa de just såhär i rad...tyvärr blev fotona på mig i samma båt inte lika bra ;-)
 
Kul att använda lite orange gula toner...bakrundspappret mistade jag med min inte-så-nya-längre Tim Holtz distress marker spritzer tool, som funkade rätt ok, men jag såg att några har ute till salu för att de inte haft användning av den...men jag tyckte den hade rätt ok inköpspris (19 kr) så lite kommer jag nog använda den...
 
Köpte även (äntligen) en Dymo (fast kopia från Panduro) i somras, som jag nu hade med på en LO...10 år efter alla andra :-D
Sen hittade jag fina pappersrester från min förra favoritserie Laundry line från MME som passade så fint ihop!
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer: