måndag 31 mars 2014

Ny energi, pepparkakor, ALV och hålla lillebror

Åh nu är äntligen min scraphörna uppackad igen efter flytten från allrummet till A nya rum...det blev ok, inte mer plats bara ny placering...men det kommer inte funka så länge...ska jag få ett eget scraprum i detta hus får jag göra anspråk på klädkammaren och det vill jag inte :-) men ett helt rum för bara pyssel ÄR väldigt lyxigt...men drömmen är ju helt klart att göra ett sånt i en förrådsbyggnad/friggebod/garage kombinerat med gästrum nån gång i framtiden...men tänker man realistiskt så kommer troligen min äldsta dotter flytta hemifrån om 8-10 år, så om jag bara står ut så länge har jag snart ett eget rum ;-)
 
Inspirationen satte i alla fall fart när jag såg alla fina papper och annat, och jag hade några foton som inte blivit scrappade än...blev dock lite chockad att jag låg 4 månader efter med A månads LOs så nu har jag beställt foton från Crimson som kommer hem i dagarna så jag kan fortsätta med hans BOM!
 
Istället blev det lite pepparkaksbak, en sommar dubbel från Astrid Lindgrens värld och en när systrarna håller lille A :-) inga bidrag efter denna block som brukar behövas för att trigga mina pysselfingrar, utan det blev lite lifting från fina LOs jag sparat senaste tiden i paddan.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer: