onsdag 3 juli 2013

skissutmaning hos Swe scrapbook

Ja den härliga ledigheten fortsätter, och i pauserna från solstolen passar jag på :-)
Fick paket igår från Scrapbruket, och sådana leveranser brukar alltid trigga igång scrapsuget...det kom flera trevliga stämplar och ett paket diecuts (orkade inte fota härligheten) har letat ett tag efter fina kamera stämplar och bakrunder...så jag får återkomma när jag använder de på något alster...

Idag blev det ett bidrag till Swe som hade en skiss som inspirerade mig rejält!
Använde lite "nya" saker som en stickers med kamera på, och sen en av mina banners stenciler, annars blev det lite gamla grejer...men idag eller i morgon väntar jag på paket från Sirapiparis igen som har så fina saker! Tyvärr är lite av det jag suktar efter slut, därav mitt inköp hos Scrapbruket (som har lite snabbare leverans ;-)) sen får jag nog hejda mig ett tag på shoppingfronten...får se hur mycket tid jag har i höst till min hobby :-)



Inga kommentarer: