måndag 15 april 2013

Veckans skiss v 15

Äntligen tog jag mig tid att scrappa igen! Det är lite typiskt att jag får sådant scrapsug när det börjar bli vår och man kan vara ute desto mer, men i lördags var det riktigt ruggväder, snöblandat regn, mulet såklart och kallt...så jag och barnen höll oss inne och pysslade på olika håll, härligt!
Sen igår sken solen igen så då fick hörnan vila ;-) idag står det vabb på schemat, så kanske får jag lite tid att sätta mig ner igen :-)

Här är iallafall mitt bidrag till veckans skiss v 15, som jag tyckte var så härlig denna gång! Tack för att ni finns :-)



4 kommentarer:

Jeanette Nyström (Jeany) sa...

Vilken härlig LO! Superfina färger med läckra hexagoner. Fotot är så fint! Tack för ditt härliga bidrag till VS!

Tanja sa...

Hahaha, vilken läcker titel! Tack för ett fint bidrag till veckans skiss!

Marja Seidemo sa...

Oj, vad jag gillar det du gör!! Kanonsnyggt!!!!!
Tack för ditt fina bidrag till oss :)

allram/ Jenni sa...

Så underbar. Gillar färgerna. Tack för ditt fina bidrag till VS.