måndag 4 juni 2012

scraptorkan är över

Hoppsan, jättelängesen jag scrappade, lika länge sedan jag uppdaterade denna blogg...men jag måste åter igen skylla på vädret :-) dock så var det inte bara pga att det regnade i helgen som jag satte mig ner för att skapa lite...utan för att jag flyttade hela scrapsekretären till allrummet! Det blev en helt ny plats! Mycket luftigare runtomkring och det bästa var att jag fick städat inne i skåpet! Det brukar ju vara så, det räcker med att titta på sina pysselsaker för att få inspiration till att göra något nytt :-)

Det blev iallafall 2 st, varav den ena kommer här (andra får eget inlägg eftersom det är ytterligare ett bidrag ;-)

En enkel skiss för många foton, och bakrundspappret gjorde att det inte behövdes så många dekos, eller så var jag lite i en på-nytt-fas vilket jag hamnar i när jag inte scrappat på ett tag...


Inga kommentarer: