tisdag 27 mars 2012

Veckans skiss v 13

Ja nu är jag tillbaka efter några veckors scrapuppehåll...har haft en period när jag gjort flera inköp till min scraphörna, men inspirationen har saknats till att sätta mig där...men idag är jag ledig även på en tisdag så då passar jag på, och så blev det ett LObidrag till Veckans skiss :-)
Och några av nyförvärven fick hänga med på denna ;-) wellpapptagen, dekos med texter och stygnstämpeln som bäst syns på sista bilden...eftersom jag inte har en fungerande symaskin ;-)
övriga saker hittade jag i gömmorna, alltid spännande att börja leta när man har en idé och sen finna massa passande saker :-)



4 kommentarer:

Charlotte sa...

Nydeligt farvevalg på denne LO og herlige billeder. Flot med stjernerne og super flot brug af skitsen.
Tak for dit bidrag til VS.

Snor och Glamour sa...

Läcker lo med snygga färger och många detaljer att upptäcka!
Kram Ann-Lousie

http://papperochpyssel.wordpress.com/ sa...

..och tillbaka me dett brak!! Supersnyggt! Tack för ditt biderag till VS /J*

Anna sa...

Läcker comeback!! O det är en tjej som "Superman", gillas!! TAck för att du leker med oss på VS.