torsdag 16 februari 2012

Veckans skiss v 7

Ja jag vet, jag har inget annat för mig på fritiden än att scrappa :-)
Jo det har jag, men det är ju så himla kul att hålla på med denna hobby, så jag tar varje tillfälle som ges! Denna vecka hade Veckans skiss åter en kul skiss som jag tolkade så här...en klassisk Hanna LO måste jag få säga, mycket rosa, ganska enkel och "diagonal balans" eller vad man kallar det...
Men det blev premiär för bokstavsstämplarna (foam stamps) som jag haft jättelänge...och ett kortlekskort som blev mistat med stencil :-)










3 kommentarer:

Snor och Glamour sa...

Javisst är den här hobbyn rolig! Man kan hålla på och klistra och klippa hur mycket som helst! Haha!
Vilken ljuvlig layout du gjort. Härliga färger oc snygg tolkning av skissen!
Tack för ditt bidrag!
Kram Ann-Louise på VS

Marja Seidemo sa...

Ja, scrappa kan man göra hur mycket som helst;-) Läckert med bokstavsstämpeln och snygg tolkning av skissen!

http://papperochpyssel.wordpress.com/ sa...

Å vilken härlig LO, kul att du inspirerades av skissen! /J*