tisdag 6 december 2011

foton från sommaren...

Ny vecka, nya layouter :-) nej då, det känns som det var ett tag sen jag gjorde just en LO...men det fanns en trevlig skiss på veckansskiss bloggen förra veckan, så den första här är från den...kände för att göra en lite "crazy" variant när jag hittade det prickiga pappret bakom, blanda olika papper, tejp och gamla diecuts...men sen blev den ganska basic ändå, fick t.o.m med några öljetter och en loopybrads (tror jag det heter)...ja man hittar mycket spännande när man gräver djupt i sina scraplådor :-)


Nr 2 är lite mer crazy kanske...men det blev flera papper från MME Life stories, och även några dekos...men sen hittade jag ju också en sån underbar LO som jag använde som skiss, med mycket detaljer, bling och blommor, sen var det kul att få testa att rulla upp hörnen som jag sett att flera vintageinspirerade scrappare gör...

Inga kommentarer: