måndag 3 oktober 2011

Ett lite annorlunda motiv

Ja nu börjar det sina rejält i fotohögen, men det är samtidigt skönt att vara ikapp med tiden...vilket inte alltid händer...men nu kommer det snart en liten laddning foton från Crimson, så jag kan fortsätta, för nu är jag inne i en riktig skön scrapflow!
Jag har dessutom blivit utvald att visa en skiss och egen tolkning på Veckans skiss om några veckor, så nu kliar det rejält i fingrarna!
Men här är då en som jag gjorde i går...hade väntat med dessa foton från midsommarafton, för jag visste inte om jag ville scrappa de, de är ju inte de bästa fotona som vi tagit denna sommar, men det var samtidigt lite kul att visa OCH självklart scrappa dessa...plus att jag fick lifta en fin layout jag hittade på någon blogg, med bakrundspapper som är gjort av bokstäver och delvis ihåligt...och sen ett nytt band från MME Lost & found med silkespapper och ljusturkos spets som sitter ihop, underbart vackert!
ja det blev en snabb LO och tyvärr så fick jag ju inte möjlighet att sy stygn runt, utan det fick bli med penna, men resultatet blir minst lika bra tycker jag...fast någongång i framtiden vill jag gärna ha en fungerande symaskin till dessa ändamål...och kanske till någon söm på någon gardin eller klädesplagg också, man vet inte :-)
I kväll så gjorde jag en ny tändsticksask till en kommande present...sen finns det ett och annat födelsedagskort på att-scrappa-listan, så än behöver jag inga foton för att skapa!


Inga kommentarer: